Words of Others

10/26/2005

Kick-off!!!

mode : fresh + lost Aku totally lost today. Out of sudden aku rasa dah naik menyampah dengan nama nenozone tuh. POYO gile nama tu. Reriki ni aku rasa dah more than perfect dah untuk nama blog aku ni. So aku pun buat balik blog reriki ni. As a computer engineer, aku ada habit memformat pc aku everytime aku rasa pc tu macam dah semak or/and dah tak top notch. Begitulah jua dengan blog ni. New fresh start. Tapi sekarang aku lost macamana nak buat template blog aku ni. PC ni pulak takde frontpage atau dreamweaver. Guna template lama je la dulu...

my workspace
Ni la ghupenye desktop aku. From left: Files and notes pasal system2 yang aku kena jaga la ni. Pecah otak aku membacanya. Then Motorola E368 yang pernah eksiden ngan Mercedes hitam, pen souvenir yang aku dapat masa farewell dulu, stapler, jam souvenir sebab aku bagi idea bodoh aku kepada TM, kalendar BCB and a PC. Selamat bekerja~!

No comments: