Words of Others

1/03/2006

gaya rebah pembalap

[kesorangan di opis pukul 2 pagi] Pada kali ini kita akan melihat ranking untuk tahun 2005. Ini bukannya ranking siapa paling laju, ini adalah ranking lap paling bergaya (lap dalam bahasa Melayu ialah gaya rebah pembalap). Mula dengan kedudukan di tangga kelapan. Enjoy!
Tempat ke-8 (rempit professional) Tempat ke-7.
Ulasan: Uhhh... mau koyak kepala lutut bang. Ni anak sape ni? Mat rempit pun kalah...
Tempat ke-6.
Ulasan: Gaya yang lebih daring, naik 2 orang lak tu. Lebih mencabar kerana ambik lap kat celah celah tiang. Gaya 'stay focused' dan berbaju singlet dengan penumpang yang mempunya belang tarung dan ID card. Huh! Memang sungguh daring.
Tempat ke-5
"Hahahhaa... Jangan ingat mat rempit je boleh ambik lap. Mat Kret (mat kereta) pun boleh jugak laaa...."
Tempat ke-4
Ulasan: Untuk lebih kawalan dan keselamatan, pusat graviti yang lebih rendah dan kestabilan yang tinggi. Don't do this at home.
Tempat ke-3
Ulasan: Do this at home only, office a big no-no. Nanti bos marah baru tau. Safety first! Helmet jangan lupa walau di mana anda berada.
Naib Johan!
Ulasan: My faveret!!! Perlu diingatkan bahawa melentur buluh biarlah dari rebungnya. Walaubagaimanapun, siapa yang mahu melakukan lap yang sebegini adalah dinasihatkan supaya menyelesaikan proses penyahtinjaan anda dan bilas dengan secukup rasa sebelum memulakan aksi rebah pembalap ini. Kalau tidak, housemate anda akan memaki anda dengan secukup rasa pula.
JOHAN!!!
Walaubagaimanapun aku tak puas hati dengan panel yang bagi markah ni. Aku rasa yang tempat kedua tu lebih layak untuk menjadi johan. Memang style ambik lap dalam toilet macam tu. Huhuhuuu... Hahahhaa!!!

8 comments:

Anonymous said...

Hahahahahahaha!!!
puas hati...

Anonymous said...

apa saje

adiman said...

gila cool. aku suka ulasan kau. oleh sebab aku pon cool. maka aku tanak gelak bebanyak kat sini. *kontrol cool*

Anonymous said...

muka pemenang tempat kedua macam riki masa form 2!!! salute!

daddy riki said...

aku gila tak sehensem mamat tu masa aku form 2.

anyway lit, aku harap kau tak mencuba gaya rebah pembalap menggunakan motosikal kau tu. guna toilet bowl je, mudah, murah dan selamat. hahaha... ke kau dah try dah? huhuhuu...

adiman said...

hahahahaa tetahu je aku dah terai... tapi ingat! musti pakai helmet!!

daddy riki said...

dah terai? SYTLEEE... haha

Anonymous said...

waaaaaaaa dasyat gaya rebah pembalap kau ek! aku nk join blh x? ko perlukn X model baru? Aku boleh! aku sedia menerima tawaran klu kau rela amik aku sbg model baru kau :)