Words of Others

1/20/2006

mahu pulang

[sejuk & lapar] Jam menunjukkan pukul 5:55 pagi. Perutku berkeroncong. Aku lapar. Aku sejuk. Aku mahu pulang. Aku mahu balik ke Melaka esok hari. Aku mahu pergi ke Gombak esok hari. Aku mahu pergi ke PJ esok hari. Yang pastinya aku laparkan nasi. Sudah 3 hari aku tak makan nasi gara gara diet kononnya. Aku suka makan nasi. Nasi itu pun suka dimakan olehku kerana mereka akan diproses menjadi tahi yang sihat (dan serius barangkali). Tapi aku lebih suka mereka kurang serius, mempunyai sense of humour dan open minded. Hurm, tak mengapalah. Usah dibincangkan lagi kerana bisa mengganggu selera pembaca. Aku dah lama tak post. Lepas ni pun lama aku tak post. Aku jarang datang opis. Kerja aku 3 hari kerja dan 6 hari cuti. 3 hari kerja yang packed. So takde masa nak tulis blog. Kat rumah aku takde internet. Apa nak buat. Aku nak balik. Dah pukul 6 pagi. Lepas raya cina kot baru aku apdet blog ni.

No comments: