Words of Others

2/24/2007

pilihan kerjaya

Saya melalui minggu-minggu yang mulai sibuk... Pada waktu yang sama 5 bulan yang lepas, pastinya saya sedang bermain online game tidak kira di rumah ataupun ofis (saya kerja shift ketika itu dan ya, saya main game di ofis, hahahhaa) Hari siang dihabiskan dengan tidur sehingga matahari naik tegak di kepala. Petang mandi dan bersiap untuk ke ofis ataupun sambung bermain online game. Ya, kehidupan yang sungguh heaven ketika itu, tidak pernah sedikit pun terlintas perihal kerja ketika pulang di rumah. Tetapi saya memilih kehidupan sebegini, pulang ke rumah sambil teringat kerja2 yang belum diselesaikan. Sambung kerja di rumah. Hari di ofis yang penuh dengan kerja dan meeting. Cuti pun masih bekerja remotely dari rumah. Tetapi saya gembira, saya sekarang adalah manusia yang punyai tujuan hidup. Akan tetapi saya tidak boleh lagi baring sepanjang hari. =(

3 comments:

Anonymous said...

rajin kerja apa asyik tulis blog je

daddy riki said...

ni blog tulis kat rumah da...

Anonymous said...

online game apakah yang anda main itu wahai encik riki?