Words of Others

12/18/2005

toki toki BOOM!

[ngantuk + hangin] Sesudah main futsol tadi, aku lepak rumah Boyez. Masa kami dihabiskan dengan bermain Yahoo! Games yang diberi judul Toki. Game yang nampak tidak mencabar ini sebenarnya telah memaksa kami berdua bekerja keras demi maruah seorang lelaki. Perlawanan secara Mano o mano (one-on-one atau satu lawan satu) ini berlarutan matahari naik tinggi di langit. Walaupun tiada setitik keringat pun yang keluar, namun 3 jag air kopi telah digunakan untuk memastikan para peserta tetap fokus dan dalam keadaan terbaik. Dalam pusingan yang terakhir, Boyez pada suatu ketika telah ketinggalan 2-0. Namun dengan azam dan semangat yang tinggi, beliau bangkit untuk menyamakan kedudukan dan seterusnya memenangi pertandingan tersebut. Every man has his day, bak kata pepatah omputih. Dah memang tak ada rezeki aku. Bak kata Ustaz Latep (warden sekolah aku dulu), hard luck boyzz. OK aku dah nak tido. Korang cuba cuba la game Toki ni. Tapi diingatkan game ini paling sesuai dimainkan dengan member yang ada dekat sebelah, dijamin tahap keterujaan adalah paling tinggi.
BOOM!

7 comments:

Anonymous said...

mane tag board ko nier?

litium said...

aku juga pernah kalah teruk dalam perlawanan toki-toki bom yang sial ini. game ini tak sehebat mana jika dibandingan dengan starcraft namun ia menyakitkan hati...

riki said...

tagbod nanti aku letak balik. sekarang tengah takde idea.

starcraft tak menyakitkan hati kau ke lit? aku rasa ia sungguh menyakitkan hati kau kerana sentiasa kalah dengan aku.

hahahhaa lagi...

litium said...

tidak kerana aku seronok membunuh beratus-ratus overloard dengan sebelah mata terbuka sahaja...

riki said...

hahaha saje je bagi kau can tembak overloard aku. sebab lepas tu aku nak serang kau habis habisan lak. bagi kau joli sikit. huuu huuu

Boyez said...

wohohoho.. mmg sudah terbukti, boyez bukan lagi hero kampung. muahahahahaha. peace dude.

hutang egold boleh di bayar
hurang kopi lu mmg gua bawak mati

riki said...

kopi kopi gak. bila lu nak update lu punya blog bo?